De ce nu m-am razvratit

Enjoying homeschooling's Weblog

Fiecare familie este diferita. Ce tehnica merge la un copil, esueaza la altul. Auzim despre adolescenti care sint detașati si dezinteresati de ceea ce spun parintii lor. Dar nu toti sint asa. Fiica mea mi-a scris parerea ei despre viata de adolescent. Am tradus-o si publicat-o cu acordul ei.

Părinții mei mi-au arătat că familia este importantă.

De multe ori adolescentii se simt departe de parintii lor, ca si cum acestia au in comun doar legatura de singe si atit. In familia noastra nu a fost niciodata asa. Tot ce au facut parintii mei a fost pentru binele familiei, nu pentru placerea lor personala. Deciziile luate nu au fost bazate pe cit de gras ar fi fost contul de la banca sau cit de luxoasa ar fi fost masina din garaj. Daca locul de munca cerea din partea lor ca sa renunte la timp important cu familia, nu l-au acceptat…

Vezi articol original 583 de cuvinte mai mult

Despre Paduraru

Publishing
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

