Samanta Lui #Avram din #Parafrazarea lui @Paduraru la #Cartea Facerii in 2011

Din Parafrazarea lui Paduraru la Cartea Facerii (2011)

Geneza 15 01-06 – Samanta Lui Avram, parafrazat de Paduraru:
1. Cum a vorbit Cuvantul Domnului lui Avram? Intr-o vedenie. Cand? Dupa aceste intamplari. Si ce a zis? Ai incredere Avrame. Cine este scutul tau? Eu. Cine este rasplata ta? Eu. Ce fel rasplata? Cea foarte mare.
2. Cum a raspuns Avram? Doamne Dumnezeule, ce-mi vei da? Adica? Mor fara copii pentru ca mostenitorul casei mele este Eliezer din Damasc.
3. Ce a mai zis Avram? Iata ca m-ai lipsit de samanta. Si ce am acum? Slujitorul nascut in casa mea va fi mostenitorul meu.
4. Atunci cine i-a vorbit? Cuvantul Domnului. Ce anume? Cel ce va iesi din tine va fi mostenitorul tau.
5. Unde l-a dus Domnul pe Avram apoi? Afara. Si ce i-a zis? Uita-te spre cer. De ce? Numara stelele (daca poti). Le poti numara? Asa va fi samanta ta.
6. Ce a facut Avram cu ce i-a zis Domnul? A crezut. Si cum i-a socotit Dommul lucrul acesta? Ca neprihanire.

Decizii practice luate din samanta lui Avram:
1. Voi vedea cum Cuvantul Domnului vorbeste prin vedenii. Voi aprecia incurajarea increderii. Voi vedea pe Domnul ca fiind scutul meu. Voi vedea pe Domnul ca fiind raspata mea cea mai mare.
2. Voi intelege ca mostenirea casei este importanta pentru un tata, ca si cap al familiei.
3. Voi fi constient ca Dumnezeu da sau lipseste omul de samanta pentru nasterea de copii. Voi aprecia slujitorii cu care colaborez in casa mea.
4. Voi asculta Cuvantul Domnului, pe care il am in scris acum. Voi aprecia promisiunea iesirii unui copil de-al meu ca mostenitor.
5. Voi vedea ca Domnul ilustreaza omului promisiunile Lui afara prin creatia Lui. Voi privi stelele nenumarate ale cerului. Voi tine minte ca promisiunea Domnului pentru tatal credintei a fost ca samanta lui va fi numeroasa ca stelele cerului.
6. Voi crede ce a zis Domnul. Voi fi constient ca Domnul socoteste increderea mea ca neprihanire. Voi incuraja neprihanirea in ceilalti prin cresterea increderii.

Descarca audio de pe resursecrestine. Inscrie-te sa primesti cunostinta.

Despre Paduraru

Publishing
Acest articol a fost publicat în Conducere, Educational și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Samanta Lui #Avram din #Parafrazarea lui @Paduraru la #Cartea Facerii in 2011

Lasă un răspuns

