Cum m-a schimbat educatia la domiciliu

Enjoying homeschooling's Weblog

Am o confesiune de facut. Niciodata nu m-am gindit ca voi face homeschool. Traind in Romania, normal ca nu am auzit de asa ceva. Venind in America, am facut acelasi lucru. Atunci cind a fost timpul ca fata mea sa mearga la gradinita am inscris-o la o gradinita privata, pentru ca era aproape de locul unde lucram. Au venit anii de scoala si ne-am mutat din Detroit pentru ca sa cautam un oras cu scoli bune si intr-o zona linistita pentru fetita noastra. Fiind invatata in sistemul romanesc, am avut probleme cu fiecare an scolar. Prima data mi-am spus ca poate eu nu sint obisnuita pentru ca este un sistem nou mie, anul urmator a schimbat invatatorul si mi-am spus ca era ultimul lui an inainte de pensie si nu-l mai intereseaza sa predea lectiile. Apoi a avut o invatatoare care ma chema mereu la scoala pentru ca Damaris socializa…

Vezi articol original 819 cuvinte mai mult

Despre Paduraru

Publishing
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

