Cuvantul lui Dumnezeu (scripturi pentru #studiu inductiv)

Vrei o relatie mai apropiata cu Dumnezeu si ceilalti?
Parcuge aceasta serie de 12 studii biblice inductive!
– Vom copia textul original in prima coloana.
– Apoi vom scrie ce am inteles in a doua coloana.
– Iar in a treia coloana vom scrie ce vom face cu ce am inteles.
– In final vom impartasi cu cine vom impartasi ce am descoperit.
Puteti posta in comentarii deciziile practice luate din studiul facut.

01 Cuvantul – Ce este Scriptura si studierea inductiva a bibliei zilnic
02 Dumnezeu – In cautarea Creatorului si Tatalui ceresc
03 Isus – Cine este Domnul si Hristosul
04 Crucea – Ce inseamna sacrificiul lui Hristos si lepadarea de sine
05 Ucenicia – Ce fac crestinii unii altora
06 Pacatul – Cum este ratarea tintei si roada Duhul
07 Pocainta – Cum este intristarea dupa voia lui Dumnezeu ce aduce schimbare radicala a gandurilor si faptelor
08 Botezul – Ce este scufundarea completa a trupului sub apa spre curatirea pacatelor si primirea Duhului Sfant
09 Mantuirea – Care sunt pasii convertirii adevarate si doctrine false contemporane
10 Biserica – Cum este biserica in contextul venirii imparatiei lui Dumnezeu
11 Duhul – Cine este Duhul Sfant si cum lucreaza ca pecete si consilier
12 Nadejdea – Care este speranta chemarii la inviere si viata vesnica

Scripturile vor raspunde la fiecare invatatura/doctrina/subiect:
Ce este? Cum se face? Ce avem in urma acestora?

Evrei 4:12-13 Cuvantul lui Dumnezeu este viu si lucrator, mai taietor decat orice sabie cu doua taisuri: patrunde pana acolo ca desparte sufletul si duhul, incheieturile si maduva, judeca simtirile si gindurile inimii. Nicio faptura nu este ascunsa de El, ci totul este gol si descoperit inaintea ochilor Aceluia, cu care avem a face.

Marcu 7:5-9 Fariseii si carturarii L-au intrebat: Pentruce nu se tin ucenicii Tai de datina batrinilor, ci prinzesc cu minile nespalate? Isus le-a raspuns: Fatarnicilor, bine a proorocit Isaia despre voi, dupa cum este scris: Norodul acesta Ma cinsteste cu buzele, dar inima lui este departe de Mine. Degeaba Ma cinstesc ei, dind invataturi cari nu sint decit niste porunci omenesti. Voi lasati porunca lui Dumnezeu, si tineti datina asezata de oameni, precum: spalarea ulcioarelor si a paharelor, si faceti multe alte lucruri de acestea. El le-a mai zis: Ati desfiintat frumos porunca lui Dumnezeu, ca sa tineti datina voastra.

Ioan 8:30-32 Pe cand vorbea Isus astfel, multi au crezut in El. Si a zis Iudeilor, care crezusera in El: Daca ramaneti in cuvantul Meu, sunteti in adevar ucenicii Mei; veti cunoaste adevarul, si adevarul va va face liberi.

Ioan 12:46-50 Eu am venit ca sa fiu o lumina in lume, pentru ca oricine crede in Mine, sa nu ramina in intunerec. Daca aude cineva cuvintele Mele si nu le pazeste, nu Eu il judec; caci Eu n’am venit sa judec lumea, ci sa mintuiesc lumea. Pe cine Ma nesocoteste si nu primeste cuvintele Mele, are cine-l osindi: Cuvintul, pe care l-am vestit Eu, acela il va osindi in ziua de apoi. Caci Eu n’am vorbit dela Mine insumi, ci Tatal, care M’a trimes, El insus Mi-a poruncit ce trebuie sa spun si cum trebuie sa vorbesc. si stiu ca porunca Lui este viata vecinica. De aceea lucrurile, pe cari le spun, le spun asa cum Mi le-a spus Tatal.

Faptele Apostolilor 17:10-11 Fratii au trimes indata, noaptea, pe Pavel si pe Sila la Berea. Cind au sosit, au intrat in sinagoga Iudeilor. Iudeii acestia aveau o inima mai aleasa decit cei din Tesalonic. Au primit Cuvintul cu toata rivna, si cercetau Scripturile in fiecare zi, ca sa vada daca ce li se spunea, este asa.

1 Timotei 4:16 Fii cu luare aminte asupra ta insuti si asupra invataturii, pe care o dai altora: staruieste in aceste lucruri, caci daca vei face asa, te vei mintui pe tine insuti si pe cei ce te asculta.

2 Timotei 3:16-17 Toata Scriptura este insuflata de Dumnezeu si de folos ca sa invete, sa mustre, sa indrepte, sa dea intelepciune in neprihanire, pentruca omul lui Dumnezeu sa fie desavirsit si cu totul destoinic pentru orice lucrare buna.

2 Petru 1:19-21 Si avem cuvantul proorociei facut si mai tare; la care bine faceti ca luati aminte, ca la o lumina care straluceste intr-un loc intunecos, pana se va crapa de ziua si va rasari luceafarul de dimineata in inimile voastre. Fiindca mai intai de toate, sa stiti ca nicio proorocie din Scriptura nu se talcuieste singura. Caci nici o proorocie n-a fost adusa prin voia omului; ci oamenii au vorbit de la Dumnezeu, manati de Duhul Sfant.

2 Timotei 2:15 Cauta sa te infatisezi inaintea lui Dumnezeu ca un om incercat, ca un lucrator care n’are de ce sa-i fie rusine, si care imparte drept Cuvintul adevarului.

Despre Paduraru

Publishing
Acest articol a fost publicat în Conducere, Educational, Inspirational, Motivational, Relatii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Cuvantul lui Dumnezeu (scripturi pentru #studiu inductiv)

  1. Pingback: Vrei o relatie mai apropiata cu Dumnezeu si ceilalti? | Cunostinta Poporului

  2. Pingback: Ce este Dumnezeu | Cunostinta Poporului

Lasă un răspuns

