Voteaza sinceritatea!

Deci?

Despre Paduraru

Publishing
Acest articol a fost publicat în Conducere, Motivational, Relatii și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Voteaza sinceritatea!

  1. ar parea subiectiv , dar eu iti dau un 10 pentru ca iti cunosc ravna pentru Dumnezeu, si nu incape discutie, despre cat de sincer esti, fi binecuvantat, cu intreaga familie,

    • Cristian zice:

      Multumesc. Sunt situatii in care nu reusesc sa articulez clar intentiile mele. Totusi este o intrebare buna de pus constant, nu?

      • Cred ca este intelept sa soliciti pareri; dar eu stiu ca tu gandesti mai repede decat vorbesti (cred ca intelegi-o spun in sens bun). Insa oamenii, care au inima pentru Dumnezeu, oamenii ce Il cauta pe Dumnezeu, oamenii ce scotocesc pentru a gasi vietii acesteia un sens, cred ca inteleg ce comunici tu.Oricum, eu cred ca faci un lucru deosebit, si te incurajez sa continui, cu lucrarea dar si cu intrebarile.
        Frati cu care am vorbit despre ceeace faci mi-au solicitat sa le dau adresa de internet unde te pot gasi. Sa imi scrii daca esti de acord?
        P.S. Ne rugam mai multi frati si surori pentru voi.
        Eu sunt incurajata de cum traiesti tu cu Erika si cum va cresteti copii, Ii multumesc lui Dumnezeu in fiecare rugaciune pentru voi, si ma rog sa Isi tina promisiunile ce ni le-a dat in Scriptura ca va va pazi de cel rau.Slavit si laudat sa fie Numele Domnului nostru Isus Hristos, pentru indurarea Sa cea mare. Va iubesc, si va imbratisez cu drag.

Lasă un răspuns

