Scopul real al scolarizarii moderne

Enjoying homeschooling's Weblog

Alexander Inglis explica clar in cartea sa, Principles of Secondary Education, că învățămîntul obligatoriu pe acest continent a fost destinat să fie o copie a ceea ce a fost de Prusia in 1820: agenti de influenta (coloana a cincea) in educatie. Aceste sub-clase, zic ei, acesti tarani si muncitori trebuie impaartiti in functie de subiect, de virsta, de notele obtinute la testari, precum si prin alte mijloace mai subtile, pentru ca masa ignoranta de oameni, separata din copilarie, nu va fi in stare sa se reintegreze intr-un tot periculos.

Inglis descompune scopul școlarizarii moderne în șase funcții de bază:

1. Funcția adaptivă. Școlile trebuie să stabilească obiceiuri fixe de reacție fata de autorități. Aceasta exclude complet judecata/gindirea critică. Asta inseamna ca ideea ca copiii ar trebui să fie învățați lucruri utile trebuie distrusa, pentru că nu se poate testa ascultarea reflexivă pină se știe dacă se poate face…

Vezi articol original 478 de cuvinte mai mult

Anunțuri

Despre Paduraru

Publishing
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s